شناسهٔ خبر: 174007 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده مجلس دوازدهم:

سابقه مطلوب «صادق مالواجرد» گره‌گشای حوزه شهرسازی است

همایون سامه‌یح نجف آبادی نماینده اقلیت (کلیمیان) در مجلس شورای اسلامی از رزومه مطلوب و سابقه قابل‌توجه وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی دولت چهاردهم در حوزه راه و شهرسازی خبر داد و گفت: انتخاب وی به عنوان وزیر راه و شهرسازی می‌تواند گره‌گشای حوزه راه و شهرسازی باشد.

همایون سامه یح نجف‌آبادی، نماینده اقلیت (کلیمیان) در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص معرفی فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: اینکه رئیس‌جمهوری نگاهی جدی‌تر به افراد نخبه از قشر بانوان داشته، امری مثبت تلقی می‌شود و امیدواریم این نگاه گسترده‌تر از پیش نیز شود.

وی افزود: اینکه رزومه و تحصیلات خانم مالواجرد، با حوزه کاری ایشان یعنی وزارت راه و شهرسازی مطابقت دارد، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که می‌توان به آن استناد کرد.

سامه یح نجف‌آبادی در ادامه توضیح داد: نظر اینجانب در خصوص ایشان کاملاً مثبت است و رای مثبت نیز به وی خواهم داد؛ چرا که تخصص خانم مالواجرد در حوزه شهرسازی باتوجه‌به برنامه‌هایی که مطرح کرده‌اند، می‌تواند گره‌گشای این حوزه باشد.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به این که وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم، باید نگاهی ویژه به بخش راه داشته باشد، گفت: انتخاب معاونین خبره در حوزه راه می‌تواند عملکردی قوی در این بخش برای وزیر راه و شهرسازی پیشنهادی به ارمغان آورد که امیدواریم این مسئله محقق شود.